Vad använder jag?

Hej!
Jag har haft lite frågor om vad jag använder när jag tävlar i dressyr. (Dock kunde inte allt komma med på bilderna då jag inte hade foton på allt det andra):

  • Jag använder dessa fina vita ridbyxor.
  • Fin kavaj! Köpte den på Hageby RK (stallshoppen) för bara 100 :-
  • Ny skjorta, köpte den också i stallshoppen. Den här kostade bara 50 :-
  • Jag har också ett par fina vantar.
  • Jag har också ett par fina svarta ridskor.
  • Jag har också ett par fina svarta chaps.
Tack för att jag fick visa och säga mitt kitt till tävlingar :)


Roligt att du hittat hit! Du får gärna kommentera men, tänk på att vi har din ip-adress, vi kan söka upp dig även fast du är anonym.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara synas för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback