Paus och sjukhus :(

Detta har hänt: (2011-11-27 kl.09.02)!

Hej på er igen efter en liten paus!
Jag har tyvärr inte kunnat blogga då jag har legat inne på sjukhuset i två dar + en natt :( Jag har då inte haft tillgång till en dator.

Jag (som ni vet) har varit sjuk och varit på sjukhuset i torsdags fast då fick jag åka hem igen. Men sen mådde jag inte bättre på tisdag så vi åkta till sjukhuset igen då och då ville doktorn att jag skulle sova kvar för att de skulle kunna ta nya prover och så under natten. Det var inte roligt ska jag säga er! Jag fick dropp (som vatten som droppar in i kroppen för näring då man inte får dricka och äta) och det var inte skönt att sova med det eftersom att jag inte kan böja på armen (det satt fast i "armväcken").

Sedan på natten så kom en sjuksköterska och tog prover på mig :( Jag blev INTE glad att de väckte mig för att jag delade rum med två andra pojkar som skulle opperera sig under natten och då när jag skulle somna om så var det en som precis kom in och då blev det värsta livet!! Som tur var vad proverna bra och jag fick åka hem :) Igäntligen blev jag inte glad på grund av att jag hade fortfarande så himmla ont och när jag kom hem spydde jag.


Vad tycker ni om den nya headern? Bedöm den med poäng: 0-10 så kan jag se ifall jag ska byta header eller inte!

Detta är ett minne från livet. Min värsta "sjuktdom" och min första gång som jag sov på sjukhuset och det var den sista dagen som barn. Min 12 födelsedag ...

Hoppas att ni också tror det :)


Postat av: Ella

Sv: Haha, aa.

Hoppas du mår bättre nu!

Och den nya headern var superfin!! 9-10

KRAM

2012-01-24 @ 19:26:49
URL: http://josefinoella.blogg.se/
Postat av: nicole

9-10 ! :)



svar på din kommentar- (till ella)

Jaha, okej. Vad bra! :)

gillar er blogg ♥

2012-01-24 @ 19:51:03
URL: http://nikkkiis.blogg.se/
Postat av: Lina

Nae, stackare :( Tur att du inte är sådär sjuk nu :D

2012-01-24 @ 20:01:23
Postat av: Frida <333

Bra att du inteärlikasjuknu.

2012-01-24 @ 20:01:48
URL: http://fridas.devote.se
Postat av: Emmi

Stackare vet hur det känns ska dit imorgon :( eran nya header var super duper fin <3 kram emmi <3

2012-01-24 @ 20:06:59
URL: http://emmiisvenssonn
Postat av: Tilda

Fin blogg!Allt bra?:)

2012-01-24 @ 21:08:50
URL: http://tullzens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra att du är bättre nu!

2012-01-25 @ 08:15:52
Postat av: Anonym

Hoppas att du mår bra idag :/

2012-01-25 @ 08:16:21

Roligt att du hittat hit! Du får gärna kommentera men, tänk på att vi har din ip-adress, vi kan söka upp dig även fast du är anonym.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara synas för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback