På rast (:

Hejsan Svejsan :)

Nu sitter jag i Cafét (ensam) och bara chillar. Nu på förmiddagen har jag jobbat med engelska. Det har gått bra. Jag mår inte så bra för övrigt (jag har ju varit sjuk men trodde att jag mådde bättre) som inte är så bra. För jag och hela familjen ska på en fest ikväll till mammas och pappas kompisars mamma och pappa som pappan fyller 75 år :D Det kommer bli kul tror jag, ifall jag inte mår så här i alla fall! 

Idag efter skolan ska jag direkt hem för att göra mig i ordning och så ska jag såklart hinna blogga också. Jag tänkte att jag kanske kunde hinna göra ett videoinlägg sen senare i eftermiddag om Laqeu :P Det är så många som har frågat lite om Laqeu som jag tror att det skulle vara kul ifall ni/du skulle få svar på de frågorna som ni/du har ställt genom kommentarer och mejl :)

Bild på mig som jag tog nu när jag sitter i skolan :) (kanske inte världens bästa ljus + skärpa men jaja)



Roligt att du hittat hit! Du får gärna kommentera men, tänk på att vi har din ip-adress, vi kan söka upp dig även fast du är anonym.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara synas för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback