Good morning to you♥

Hej på er och morning
Nu sitter jag vid datan som vanligt och såklart (som alltid) gör jag ett snabbt inlägg nu på morgonen innan jag måste kila ner till bussen. Idag måste jag "kila" ner till bussen med min lilla klant till lillebrorsa  Hahaahaha... Få se hur han klarar att åka bussen själv för jag tänker inte åke medhonom (vi sitter på samma buss men jaja).

Idag ska jag och Emilia vara i skolan ensama för det var så sjukt länge sen som vi var tillsammans i skolan ensama, nu när jag har varit sjuk och även i måndags och andra gånger :) Det kommer i alla fall bli skojigt!

En bild på mig sedan julafton (man kan inte tro det)!


Postat av: M E L I S S A S

allt är toppen med mig :)

kram

2012-01-26 @ 13:10:10
URL: http://meelissaaaa.blogg.se/

Roligt att du hittat hit! Du får gärna kommentera men, tänk på att vi har din ip-adress, vi kan söka upp dig även fast du är anonym.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara synas för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback