Frisk igen (:

Hej på er!
Nu när jag äntligen mår bra igen ringer Emilia och säger att hon inte kan åka med till landet i helgen. Tråkigt ... Som tur har jag ju många andra vänner så jag har ringt Saga. Eftersom att hon är sjuk så är det inte 100% att hon följer med så jag kanske bara åker med pappsen då ;)

Idag har jag iallafall inte gjort så mycket mer än att varit ute med Zigge och busat. Jag tog även lite fina bilder ute i snön nu när det har kommit lite :D Såklart vill jag ju att det ska komma mera snö men på ett sätt så känns det lite sent med snö nu, det skulle i så fall ha kommit typ i slutet av November eller i början av December :)

Detta bild är tagen av Emilia med sin systemkamera Canon EOS 550D :)


Postat av: sofia, foto ♡ vardag

fin bild :)

2012-01-25 @ 16:36:12
URL: http://sofiaaerikssonn.blogg.se/

Roligt att du hittat hit! Du får gärna kommentera men, tänk på att vi har din ip-adress, vi kan söka upp dig även fast du är anonym.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara synas för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback