Gud vad bra det går!

Hej på er!
Nu har ju Emilia fixat lite med bloggen och med designen så nu kör vi verkligen igång på riktigt!
Emilia har ju haft en väldigt känd blogg och nu när hon har länkat våran (denna blogg) så har vi fått över 70 besökare på denna blogg! Haha, vad fort det gick :)

Både jag och Emilia är ju nya här på denna blogg så ni kanske inte vet så mycket om oss så jag tänkte berätta lite om mig:

- Lite om mig: 

Jag är en häst-tjej som heter Ella och älskar att rida och umgås med vänner i stallet. Jag rider och sköter en häst som heter Viktor i Hageby Stallet. Jag har också ett STORT intresse för att fotografera. Jag gör det mycket på min fritid med min systemkamera Canon EOS 1100D :)

- Stallet:

Jag tävlar inom klubben (på Hageby Ridklubb) för att jag har inte nått nivån att tävla lokalt. Jag brukar tävla runt 7 gånger om året. På våren/sommaren brukar det vara typ 4 tävlingar och senare på hösten/vintern är det runt 3 tävlingar. Dagen innan julafton är det den roligaste tävlingen :) Jag brukar tävla olika klubbhästar men jag har mest tävlat min förra sköthäst Mamba som jag tävlade fem gånger ;)

- Övrigt:

Jag har djur. Bland annat så sköter jag en häst vid namn Viktor. Fast jag har faktiskt två stycken djur till. Det är två kaniner. De heter Nina och Nalle. Nina är 5 år och Nalle är 2 år. Jag brukar säga att de är "man och hustru" för att de är så kära i varandra och de gillar varandra så mycket!

Nina skriver - Jag heter Nina Söderwall och fyller 5 år i år (2012). Jag fyller år den 20 September och är född år 2008. Jag kom hem till Ellas hus i en bokkartong och var ungefär en och en halv dm lång. Ella blev såklart jätteglad och det blev jag också :D Från början var jag en inomhus kanin och bodde tillsammans med Ella i sitt rum i en LITEN bur. En dag kom hon hem och sa till mig att jag var tvungen att flytta ut på deras altan för att bli en utomhuskanin. Jag blev inte glad men nu är jag jättelycklig över det för att jag bor i ett slott! Jag är gift med min "man" Nalle Söderwall. 

Nalle skriver - Jag heter Nalle Söderwall och fyller 2 år i år (2012). Jag fyller år den 30 September och är född år 2010. Hur jag kom hem: Jo det var så att Ellas SNÄLLA mamma var ute och gick en promenad förbi en okänd busshållsplats. Jag satt där i ett hörn helt ensam med min kropp som var helt full med fästingar. Ellas mamma tog upp mig och bad Roger (Ellas pappa) komma förbi med bilen för att hämta oss... När vi kom hem fick jag träffa min "fru" för första gången och det var kärlek vid första ögonblicket... Jag är gift med min "fru" Nina Söderwall. 

Nalle och Nina gifte sig den 14 Oktober 2011 och blev då förenade. Än idag är de lika kära och de kommer leva lyckliga i alla sina dar till slutet når deras liv. De har inga barn för att Nalle är kastrerad då Nina skulle ha dött ifall vi skulle låtit de parat sig :( Menmen, huvudsaken är att de är lyckliga :)


Ja, det var lite om mig :) (taget från min privata blogg)





Postat av: Evelina

Bloggar du på din privata blogg mer ? (:

2012-01-17 @ 19:02:55
URL: http://evelinaannaisabelle.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack tack! ;)

Ja då självklart!

2012-01-17 @ 19:17:04
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Melissa Lavali - Foto¤Vikt

Tassar förbi och lämnar lite fotavtryck när jag ändå är här och läser lite. Kommentarer brukar ju vara uppskattat :)

Hoppas du får en trevlig fortsatt helg :)



..::min viktresa::..

2012-01-17 @ 19:24:07
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: Alva Cronqvist

Var gör ni era collage ??



Snälla svara ! :D

2012-01-17 @ 19:24:15
URL: http://alvacronqvist.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh, tack detsamma! Älskar designen, ja själv klart kan vi det :)

2012-01-17 @ 19:38:29
URL: http://johannahermansen.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Tack detsamma :D



Absolut , jag svarar alltid på alla kommentarer som jag får. så det är bara att kommentera så får ni kommentarer tillbaka :D

2012-01-17 @ 19:49:43
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Alva

Trevligt!

har ni haft en bra dag?

kram

2012-01-17 @ 20:05:20
URL: http://picturesbyalva.blogg.se/
Postat av: manju

sv; haha ok, då kan jag väll börja...hur mår ni?:)

2012-01-17 @ 20:28:35
URL: http://swagtwin.blogg.se/
Postat av: manju

sv; yees allt är bra

2012-01-17 @ 20:40:58
URL: http://swagtwin.blogg.se/

Roligt att du hittat hit! Du får gärna kommentera men, tänk på att vi har din ip-adress, vi kan söka upp dig även fast du är anonym.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara synas för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback