God Natt♥

Natti, natti :)

Nu är det dags för mig att sova då jag är sjukt trött efter den långa och tråkiga dagen i skolan men det roligaste är att min BÄSTA kompis fyller år idag men i morgon så är hon nästan 14 år :D Haha, stor flicka, stor flicka ...

Idag har jag och Emilia jobbat kurs i skolan så det är såklart därför det har varit en lång dag i skolan! Det var tråkigt. Vi har också gått på två stycken föreläsningar som var ganska intressanta faktiskt. Ganska imponerad om ni frågar mig för jag brukar inte gilla föreläsningar så mycket.

I morgon ska jag och mammsen nog till Hageby och kolla på Bikiney till mig men jag tror inte att det finns några som säljer det så här års men eftersom att jag och Emilia ska till Finspångs Badhus på söndag så är det ett måste då jag inte har någon Bikiney som passar mig :( Menmen, om vi inte hittar någon så får jag väl ta den som är för liten :P

Söt bild på min kanin Nina. (Tagen av mig) :D



Roligt att du hittat hit! Du får gärna kommentera men, tänk på att vi har din ip-adress, vi kan söka upp dig även fast du är anonym.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara synas för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback