God morgon världen♥

Hej på er och god morgon!
Idag börjar vi klockan kvart i nio så jag har inte så brotom med inlägg nu :) Idag i skolan ska jag och Emilia köra gärnet med engelskan så vi verkligen kan redovisa den nästa vecka! Jag tror att vi även (om vi tröttnar på engelskan) ska jobba puttelite svenska.

Idag gäller det. Idag kanske det är sista ridningen med Viktor. Vemvet. Jag kanske slutar redan idag men jag vill egentligen så jag ska prata med min ridlärare och se vad hon tycker :D. 

Jag har ett litet tips på blogg :) Denna är superduper fin och är verkligen värd att läsa :P

Hoppas att Emilia kommer tillbaka till bloggen snart :) Men för alla som undrar så har hon haft fullt upp och i helgen så bloggade jag för henne kan man säga och när det står "Kram Laqeu" så är det ju vi båda som skriver!

Postat av: alva

Älskar att läsa eran blogg, men vart har Emilia tagit vägen? hon bloggar nästan aldrig, vill ju läsa om båda :D

svar: tack, visst meddela mig när? :)

2012-01-23 @ 08:02:20
URL: http://alvasvärld.se
Postat av: LINNEA - lgullarbergs drömmen om att bli fotograf ♥

fin bild :)

2012-01-23 @ 19:27:29
URL: http://lgullarbergs.blogg.se/

Roligt att du hittat hit! Du får gärna kommentera men, tänk på att vi har din ip-adress, vi kan söka upp dig även fast du är anonym.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara synas för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback