Denna gång är det jag ...

Hej på er!
Nu är det morgon och jag sitter i vardagsrummet med datorn i knät i en soffa ... sjuk. I den andra soffan sitter min lillebror (som har smittat mig) och är också sjuk.
Ja, som rubriken säger så är det jag denna gång och inte Emilia. Ja, det är synd för att jag och Emilia skulle ha varit idag efter skolan men nu blev det som det blev...

Igår såg jag nästan klart på "One Tree Hill" men det ända jag fick se typ var mord och sådant som händer. Det var hemskt ...

Det kommer så småningom komma upp en video där jag (och kanske Emilia) pratar om Laqeu. Bland annat kommer vi/jag säga hur man utalar det :)




Roligt att du hittat hit! Du får gärna kommentera men, tänk på att vi har din ip-adress, vi kan söka upp dig även fast du är anonym.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara synas för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback